sobota, 18 maja 2013

Wisiorek z haftem "cztery pory roku" - lato - maki i chabry.

Kiedy wyhaftowałam wisiorek z krokusami  zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia (maków nie kocham i trochę dziwi mnie ich popularność - piszę o moich makach na wisiorku, gdy tylko go nałożę, towarzyszą nam "ochy i achy" tak, że pod koniec dnia jestem nimi zmęczona) i zapowiedziałam powstanie ciągu dalszego pt. "Cztery pory roku". 
W międzyczasie z komentarza na moim blogu dowiedziałam się o konkursie na Facebooku. promującym książkę "Odmieniec". Muszę przyznać, ze to mnie zmobilizowało do pracy i powstał kwadratowy wisiorek z łąką latem, mam nadzieję, iż widać, że to właśnie "autor miał na myśli" - łąkę z makami i chabrami. 
Zdjęcia niedoświetlone, wiem, śpieszyło mi się, żeby je już zamieścić, a pogoda była deszczowa, więc wyszło to co wyszło.
Trochę mnie dziwi, że konkurs o takiej randze, z tyloma pięknymi nagrodami, i z taką oprawą, cieszy się  tak małym zainteresowaniem....


haftowany naszyjnik



haftowany naszyjnik



haftowany naszyjnik






5 komentarzy:

  1. Ale pieknie haftujesz !, cudny banerek ni i ten wisiorek ! jestem pod jego urokiem , głosowaąłm na niego nie wiedziaąłm ,że jesteś autorką , czy moge zapytac gdzie kupujesz te formy do wisiorków? szukam właśnie duzych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na e-mail :-) żeby nie było, że zarozumiała jestem i nie odpowiadam na pytania.

      Usuń
  2. Cudowne są re wisiorki! Nie mogę się napatrzeć... Proszę, zorganizuj candy napewno wystartuję, może się uda taki wygrać!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem, myślę o tym. Proszę zaglądać.

      Usuń
  3. Ja też, ja też jestem chętna. Wiesz, że łykam ślinkę na ich widok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)