czwartek, 6 czerwca 2013

Haftowany pierścionek - komplet z haftowanym medalionem.

Medalion z bogatym haftem Rococo, wydał mi się tak elegancki, że aż się prosił o dorobienie mu czegoś do towarzystwa. Chociaż nie miałam tego w zamyśle... przypomniałam sobie o posiadanej bazie do pierścionka zupełnie pasującej. 
Tak prezentuje się sam pierścionek.


 Ta piękna ręka niestety nie należy do mnie... to ręka mojej córki. Córka jeszcze spała... to  sobie pożyczyłam rękę... w roli modela...moja jest tylko ciut starsza od tej !



Piescionek w towarzystwie broszki - poniżej...
Mam jeszcze bazy do broszek, ale to byłoby już zbyt wiele, jak na jeden komplet...









6 komentarzy:

  1. Jakież piękne! Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę i patrzę, i nie mogę się napatrzeć... Dzieło sztuki rękodzielniczej!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny komplet, ale najbardziej podoba mi się dłoń z pierścionkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny pierścionek. Bardzo ładnie wygląda na dłoni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)