wtorek, 18 czerwca 2013

Medalion z haftowanym krajobrazem - wyzwanie w Turkusowym Hamaku.

Po wygranej w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku miałam zaszczyt wymyślić temat na kolejną zabawę. Oto co wymyśliłam: 

"Wakacje tuż, tuż..." - uzasadnienie wyboru: 

"Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, większość z nas myśli o wyborze miejsca swojego wypoczynku, wyjazdu, zwiedzania, wracamy myślami do miejsc które odwiedziliśmy w poprzednich latach. Chciałabym zaproponować stworzenie prac oddających ulubione klimaty, może zachód słońca nad morzem? mgła nad jeziorami? żar tropików? rodzinne spacery po zielonym lesie, a może ukwiecona łąka? rodzinny spacer po rozgrzanych słońcem deptakach kurortów? wspinaczka na szczyty gór? Każda z nas ma ulubione klimaty wśród których chciała by się znaleźć w tym roku, każdy z takich klimatów można spróbować przedstawić w swojej pracy."



 A na zachętę zmierzyłam się ze swoim tematem czego wynik niniejszym Wam prezentuję.



 Medalion z mazurskim krajobrazem - po raz pierwszy. Średnica 3 cm. Na pewno będzie więcej. Jeszcze w szkole podstawowej takimi rysowanymi krajobrazami zamkniętymi w kółeczku ozdabiałam sobie pierwsze strony w zeszytach i papeterie. 





Przy okazji wakacyjnego klimatu dodam, że sezon na mazurskich jeziorach uważam za otwarty. Zrobiłam to osobiście w niedzielę 16-go czerwca. Pojechaliśmy właściwie, żeby dzieci pomoczyły nogi, a okazało się, że woda jest całkiem ciepła.

jezioro

Jezioro Garbas (Garbaś Duży) 15 km od Ełku, plaża w Liskach. Te główki w wodzie to ja i część mojej rodziny (dwóch brakuje). Kąpiel prawie o zmroku, bo tak najbardziej lubię !!!


jezioro


Serdecznie zapraszam do udziału w Siłowni Twórczej na Turkusoawym Hamaku !!!


5 komentarzy:

  1. Ach! Mazury. Piękne w naturze, piękne na medalionie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, które Mazury piękniejsze:) Te na medalionie czy w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w rzeczywistości !!! choćbym na głowie stanęła nie oddam ich pełnego uroku !

      Usuń
  3. Dziękuję serdecznie za odwiedziny :). Twoje prace sa niesamowite -widziałam już wcześniej pracę na wyzwanie kreatywnego kufra i powiem szczerze, że to mój faworyt :). Mazury również przepiękne :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jakie miniaturowe cudeńko!!!!! Dopracowane do perfekcji, wielkie brawa.
    Widziałam teraz nagrodę w Turkusowym Hamaku, gdybym miała bloga to pokusiłabym się o udział w wyzwaniu.
    Pięknie haftujesz, zazdroszczę talentu i cierpliwości.
    Pozdrawiam,Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)