wtorek, 31 grudnia 2013

Zaległości ciąg dalszy: mitenki szydełkowe, prezenty przydasiowe i koralikowe.

  
Oooo... jakie ładne zdjęcie zupełnie niechcący udało mi się zrobić - sama jestem zaskoczona !  dawno robione (rok? dwa? lata temu? ) więc nie pamiętam nawet jak to było, że tła nie ma - na pewno nie było to celowe. Mitenki zrobiłam córce pod kolor do płaszczyka, takim pradawnym wzorem ze starej książki o szydełkowaniu, pozwalającym wykorzystać resztki włóczek. Zdjęcia zrobiłam starym aparatem, którego dawno nie używam, wrzuciłam gdzieś do jakiegoś zapomnianego katalogu, a tu mnie tak zaskoczył !

mitenki szydełkowe, cieniowane mitenki, crochet,

mitenki szydełkowe, cieniowane mitenki, crochet,

Naszyjnik z papugą, który zdobył wyróżnienie w Wyzwaniu Kreatywnego Kufra, przysporzył mi kilku drobiazgów, które na pewno do czegoś wykorzystam...Sponsorem nagrody był sklep Beading - raj dla miłośników biżuterii zaplatanej i miłośników koralików .... Oprócz tego co wybrałam w ramach przeznaczonej kwoty dostałam jeszcze te niebieskie koraliki z lewej, z adnotacją na paczuszce "Witamy w Beading" :-)
Szczególne nadzieje pokładam w bazach do opasek. Mam pomysł opaskowy, a i zapotrzebowanie na nie mam ogromne gdyż Maleństwo woli je niż kucyki, które to natychmiast ściąga ....


A to bransoletka, która powstała jeszcze wczesną jesienią, teraz po zmontowaniu w całość stanie się prezentem dla bardzo młodej kuzynki. Zrobiłam ją na cieniowanym kordonku, z zupełnie przeźroczystych koralików toho.
Zdjęcie to "prototyp" - nie wiem czy będzie czym się chwalić - Mikołaj spełnił mój kaprys i przyniósł mi namiot bezcieniowy dzięki któremu miałam robić najpiękniejsze i najwyraźniejsze zdjęcia "przy chronicznym braku światła" o którym tak głośno na blogach... Tymczasem się uczę od nowa, bo przyznam - doszłam już do wprawy w robieniu zdjęć bez światła dziennego, no może przy znikomym...

bransoletka szydełkowa - koralikowa, bracelet crochet,

Z zaległości pozostanie mi jeszcze opowieść o pruciu, praniu, prostowaniu, zwijaniu włóczki ze starego swetra, przy których to czynnościach radochę miały dzieci moje i nie tylko moje.... ale to może przy okazji prezentacji nowego sweterka !

Miłej zabawy dziś wieczorem i bezpiecznego witania Nowego Roku życzę !!!




1 komentarz:

  1. Fajne mitenki, zdjęcie świetne.....Podoba mi się bransoletka, kolorek sliczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)