piątek, 13 marca 2015

Lniany organizer/koszyczek z materiału dla miłoścniczki textile art.

Uszyłam coś co dawno wpadło mi w oko, podczas wędrówek po stronach z inspiracjami. Pewnie sama nie prędko zabrałabym się za uszycie lnianego organizera/koszyka/pojemnika, ale zmobilizowało mnie wyzwanie Kreatywnego Kufra - Wyzwanie Tematyczne  - Organizer.  
Koszyczek powstał jako praca przykładowa, więc proszę nie życzyć mi powodzenia w wyzwaniu :-)


Warstwa zewnętrzna to len o grubym splocie, wewnętrzna cieniutka, ale sztywna bawełna. Kwiaty powstały z różnych materiałów  gromadzonych od lat z myślą o przerobieniu na tekstylne kwiaty.  

lniany organizer, szyty koszyczek na akcesoria, kwiaty z materiału, materiałowy pojemnik, koszyczek do robótek ręcznych,

lniany organizer, szyty koszyczek na akcesoria, kwiaty z materiału, materiałowy pojemnik, koszyczek do robótek ręcznych,

lniany organizer, szyty koszyczek na akcesoria, kwiaty z materiału, materiałowy pojemnik, koszyczek do robótek ręcznych,

Wzór na kwiatek centralny pokazywałam już w innym poście jako ozdoba opaski Maleństwa. Jego wykonanie to czysta przyjemność ... zresztą wykonanie reszty to też czysta poezja, mogłabym tak siedzieć i motać bez końca. 
lniany organizer, szyty koszyczek na akcesoria, kwiaty z materiału, materiałowy pojemnik, koszyczek do robótek ręcznych,

3 komentarze:

  1. Kurczę, jakie to piękne!!! Połączenie surowego płótna z delikatnymi kwiatami jest po prostu urzekające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - czułam tremę właśnie przez wzgląd na połączenie. Ale było zupełnie zamierzone.

      Usuń
  2. Piękny i praktyczny :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)