sobota, 14 maja 2016

Okrągły czarny medalion, klasyczne czerwone róże i szydełkowy kluczyk.

Klasyka gatunku - czerwone róże na czarnym, lnianym tle. Średnica wstawki haftowanej 30 mm.


medalion z haftem, haftowany naszyjnik, wyszywane róże, ścieg torsadowy, haft rococo,

 Zapasowy kluczyk do samochodu dostaliśmy już połamany, nie było możliwości zaczepienia go do breloczka czy smyczy. Tak wygląda kluczyk w nowym, szydełkowym ubranku.

szydełkowe etui na klucz, naprawa połamanego kluczyka

Dobrze, że wypróbowałam ten patent, bo właśnie niedawno upuściłam klucz od domu i też połamało mu się uszko. 





7 komentarzy:

  1. Ja też swoim kluczom podarowałam takie ubranka i sprawdzają się wyśmienicie :)
    A medalion jak zawsze śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny medalion i uroczy otulacz do klucza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna osłonka na klucz i jak widać przydatna :)
    Medalion przepiękny, róże pięknie wyglądają na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szydełkowy klucz jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny patent tym kluczem - kiedyś miałam podobny problem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)