sobota, 14 maja 2016

Okrągły czarny medalion, klasyczne czerwone róże i szydełkowy kluczyk.

Klasyka gatunku - czerwone róże na czarnym, lnianym tle. Średnica wstawki haftowanej 30 mm.


medalion z haftem, haftowany naszyjnik, wyszywane róże, ścieg torsadowy, haft rococo,

 Zapasowy kluczyk do samochodu dostaliśmy już połamany, nie było możliwości zaczepienia go do breloczka czy smyczy. Tak wygląda kluczyk w nowym, szydełkowym ubranku.

szydełkowe etui na klucz, naprawa połamanego kluczyka

Dobrze, że wypróbowałam ten patent, bo właśnie niedawno upuściłam klucz od domu i też połamało mu się uszko. 





7 komentarzy:

  1. Ja też swoim kluczom podarowałam takie ubranka i sprawdzają się wyśmienicie :)
    A medalion jak zawsze śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny medalion i uroczy otulacz do klucza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna osłonka na klucz i jak widać przydatna :)
    Medalion przepiękny, róże pięknie wyglądają na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szydełkowy klucz jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny patent tym kluczem - kiedyś miałam podobny problem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Happiness always looks small while you hold it in your hands, but let it go, and you learn at once how big and precious it is
    asikqq
    rajawaliqq
    wedeqq

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)